Hej

Idag har jag varit uppe i stallet! Nyss har jag kommit hem från Willys, och köpte en årsförbrukning utav lördagsgodis det inkluderar; Olw grillchips, Olw ostbågar + en liten påse lösgodis och två olika Maraboue chocklad: vanlig och polkagris. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, har inte funderat på det än. Skulle också tagit en outfit bild, men de blev så suddiga, så kan det bli ibland! Men med min kamera blir det lätt det, så jag förklarar istället!

En röd fejk-skinnjacka från Bikbok
Ett svart linne med ficka från Gina Tricot
Ett par grå jeansleggings från Cubus
Ett par vita Converse
Och i håret har jag min ros som jag köpte på Gina Tricot

Modetips: Bikbok har mycket snygga kläder nu, värt att titta in och se om man hittar något snyggt!
Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0