Upptagna Dagar

Jag har inte skrivit nu på några dagar, eftersom Kerstin har sovit över hos mig. Och vi har haft så mycket saker för oss! Men nu har Kerstin åkt hem så nu har jag tid med bloggen. Det står en kladdkaka i ugnen som jag nyss blandat ihop, det ska bli supergott! Ikväll ska jag se på Let Dance och käka fredagsgodis (fast jag höll på att skriva lördagsgodis :p) Dock kan jag inte ta någon outfit bild, för jag har spillt ner tröja och byxor i allt bak! Men det är i alla fall: En röd leopardmönstrad trekvartsärmtröja från BikBok och ett par ljusblå jeansleggings från Cubus + vita Converse!

Modetips får vi ta imorgon för nu ska jag ta ut min kaka, annars får vi den bränd och det vill vi ju inte ha ;)

Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0