jaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag äntligen 15 år. I dag har jag fått den bästa present man någonsin kan få. Det har jag drömt om i flera år och nu äntligen är det veklighet.



hon heter Vildvittra och är 10 år. hon har ett litet tecken i pannan som ser ut som en hästsko. Hon ska bo på Alboga stallet som finns bara några kvarter från vårt hus. hon kommer hem i början av Maj. jag ska hälsa på henne i morgon middag och överlämna pengarna. tanken är att jag ska ha henne fyra dagar i veckan resten ska andra ta hand om henne. jag är så glad och tacksam att jag fått henne. det är fantastiskt!

min födelsedagstårta




dagens outfit


Kavaj från Cubus, randig tröja från Ginatricot, jeansleggings från Cubus, skor Converse


I dag har jag även varit ute med min hund i min elrullstorl för första gången. Det gick bra jag tror att det är väldigt bra för henne att få den motionen som det blir med elrullstolen. Bra för mig också jag kan ta ut henne på en promenad själv.



jag tog även lite blider på släkt och familj när dom var här i går.
här är ett fint kort på pappa, ha ha, next topmodel for men


här är min morbror Stefan som posar framför kameran jätte snyggt, ha, ha


här är min äldsta bor Simon som öppnar sitt paket. Nåt annat han är bra på är att koka kaffe och sedan spilla allt över maten. Min andra bror Joel höll sig effektivt undan från kameran.


min ena kusin Kim som knappt hann komma in genom dörren innan jag knäppte av en bild på honom. Jag var kvällens paparazi


min andra kusin Jonna och hennes kille. Jonna var väldigt kamerablyg


Min moster Roce, en väldigt charmig och chick bild. ha, ha

jag fick ett presentkort där jag kan göra iordning mina naglar från dom. tack så mycket för det. dagens tips är att gå till Gina tricot och kolla in alla snygga trendiga nyheter som har kommit in.



här är min assistent Linda och jag som övar att posa till trendiga mode magasin, ha, ha ,ha


Ha det bra

kram

Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad kul! Grattis grattis grattis! Vilken dröm att få ha en egen häst :) Kram

2010-04-04 @ 02:19:34
Postat av: Benita

Grattis, hoppas du fick en riktigt trevlig födelsedag:)

2010-04-04 @ 17:19:58
Postat av: Becca

grattis grattis till hästen och på din 15-års dag :-)

2010-04-04 @ 19:48:27
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0