Tillbaka igen...

De senaste dagarna har inte varit lönt att blogga eftersom att jag haft fula kläder på mej med tanke på min förkylning men idag är den första dagen som jag faktiskt har snygga kläder på mej igen.
Så idag var en bra dag att återgå till bloggen.
Idag har jag gått ut med min hund i el-rullstoeln med Veronica, vi har även bakat kärleksmums med strössel mmmmmmmmmm


Solen höll sig borta men i våra huvuden sken solen som aldrig förr!
P.s vi ville testa våra nya solbriller som inköptes igår! Åh vad solen skiner!





Eftersom jag har min beiga skinnjacka på mej syns det andra inte så värst bra men det jag har på mej är, mörkgrå leggins från HM, jeans-shorts från Cubus, svart T-shirt Cubus och en flerfärgad pastellskjorta från Myrorna och converse.

Vad gäller tips på kläder ska mitt nästa inköp i klädväg beräknas bli en pastellfärgad boddy från Bikbok och ett par svarta högre skjorts oxå från Bikbok, har för mej (kommer inte riktigt ihåg tyvärr) att båda sakerna kosta ungefär 200 kr, jag kan ha fel.



Här är den mycket frestande kakan som vi bakade, den var väldigt god om jag får säga det själv!
Det var det! Många kramar Amanda. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej Amanda! Diggar din stil, sjukt snygg är du! Undrar om du kanske skulle kunna ge lite tips på snygga sommaroutfits??? Är helt borta när det kommer till mode men du verkar ju ha koll på det :)



DIN BLOGG ÄGER!



Kramis

2010-04-26 @ 19:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0