Fixat och klart!

Halloj!

Nu är jag färdig inför min dejt om jag nu hittar honom i folk samlingen. Det kan ju bli ett problem, jag får helt klart efterlysa honom i högtalarna! Men i vilket fall har jag sminkat mig och klätt upp mig lite extra för Mr Salo + Svensson, pluset står för att han heter både Salo och Svensson. haha!

Jag har tidigare under dagen varti en snabbis i stallet tillsammans med min flumma vän Amanda. Idag stod hon över sjungandet men annars tar hon i med de höga tornerna på Bumbibjörnarna. :)


Dagens outfit inför kvällen:

Jacka ifrån Bikbok
Linne från Ginatricot
Strumpbyxor från willys

Glömde dock mina skor men jag ska ha Converse

Som ni märker är jag lite kär och eftersom tankarna går till kärleken så glömde jag mina skor. haha!

Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0