Första dagen i skolan!

Hej!

Idag var det första dagen i den nya skolan. Det gick bra, dom var väldigt snälla emot mig, för att få dom att förstå att jag är som dom så brukar jag ställa mig framför klassen för att berätta lite om mig själv och min cp skada. Det är oftast väldigt nyttigt, det brukar alltid sluta med att jag är precis som vem som helst. :)

Snart ska jag upp till stallet, tror att det blir lite körning och den här gången ska jag allt ta med mig kamran. Glömde den igår när det gick så bra att köra. Så nästa gång jag bloggar har ni lite nya bilder på mig och vittra när vi kör.


Dagens outfit har jag tyvärr ingen bild på men en beskrivning kan få er att förstå lite om vad jag hade på mig.
Ny inköpa svarta djurmönstrade tröja från bikbok, jeans kortbyxor från bikbok samt converse!

Dagens mode tips från Nelly.se :

499:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0