måndag

hej. i dag är jag hemma från skolan på grund av ryggen och svanskotan. det är massa arbetare här just nu som ska fixa vårt kök.
i går var jag och hälsade på Fanny på sjukhuset, hon har opererats. hon verkade må bättre. i början var det inte så mycket stuts men i slutet av vårt besök fick jag faktiskt se ett par stutsar. inte det bästa för ryggen kanske. men hon var glad och det är ju viktigt. jag får önska henna all lycka sen när hon ska hem. i dag eller när de nu blir. det var därför jag inte kunde skriva i går för jag kom hem så sent.

dagens outfit:
jeansleggings från Cubus, hemmagjort MJ-linne och converse

modetips:
modetipsen för i dag är att gå in och titta på Monkey. det är mycket bra kläder där och för ett rätt bra pris.


Ha det bra
Kram
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0