tisdag 31 augusti

Idag har jag nästan bara gått i skolan och sen bakat chokladbollar när jag kom hem. Jag hoppas de blev goda, jag har inte smakat än.
Snart ska arbetsterapeuten komma och testa mig för att se om jag får använda min elrullstol någon annanstans än runt hemmet. Det är som ett körkortstest fast för elrullstol. Om jag får godkänt på det sk testet kan jag använda den i skolan så då kommer det bli mycket bättre.

Här är jag och Vittra i stallet igår, precis innan jag ska köra.




Hon är ju underbart söt! Eller hur? Min lilla bebis! :)

Dagens outfit
Kort blommig tröja från nelly
Lite längre svart linne med ficka från Gina Tricot
Tunna leggings från willys
Skor converse

Jag skulle åka till willys idag med elrullstolen men jag kom inte så långt innan Anette sa:
"Hörredu, hur mycket har man kvar på batteriet om den sista pluppen börjar blinka?"
Jag 'r inte säker på det och ville inte bli ståendes halvvägs, så det var bara att vända hem igen.

Lite modetips också.
Blommigt är fortfarande modernt, likaså djurmönstrat. Det är typ överallt. Converse är väldigt hett och kängor med lite klack blir nog vårens grej, tror jag.

Det var allt för idag!
Ha det bra
Kram amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0