Tjoho Eclipse!

Nu har Eclipse kommit ut i affärerna! Tjoho! Men jag fick den faktiskt tidigare, för att Coop Extra sålde den två
dagar före releasedatumet. Men bluray köpte jag igår.

Igår var det julbord, det fanns mycket gott där!
Särskilt deserten, bland annat en väldigt väldigt god vaniljpanacotta som jag praktiskt taget skrapade helt rent
med skeden. MMMmmmm. Jag gillar!
Nu ska ni få se lite bilder när jag skulle ta min lönecheck och köpa en festklänning till bland annat julbordet.



Jag med checken innan den blivit spenderad!



Jag med checken och ser ut som en glad skit!



När jag precis har inhandlat helgonet eclipse!



Och här är vad som är kvar av checken!

Dagens Modetips på BikBok, 40 % på alla festklänningar!
Priset på klänningen blev alltså 40 % på 300 kronor blir 180 kronor.

Ha det bra!
Kram Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0