Grillkväll

Ikväll ska jag, Ida, Veronica, Stina, Fanny och Karin grilla, efter det ska vi bjuda alla på boendet som vill ha, på kladdkaka! Idag har jag, Ida och Veronica varit på ett köpcenter i Högsbo där jag köpte ny film efterssom jag inte har så much money men det är en ny film som var nersatt till 99:-

Percy Jacksson och kampen om åskviggen...

den verkar bra iaf, men vi får se ikväll, har köpt lite snacks att ha till filmen med och det kan jag tacka ida för :) Tack Ida!!

Dagens outfit:

Linne från GinaTricot
Jeans leggins från Cubus
Skor från DinSko

Sko tips från Nelly:

349:-


149:-

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Veronica

Lägg märket till Veronicas stora stjärt på outfit-bilden...

Jösses!

2010-07-05 @ 20:37:46
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0