hej, hej

i dag har jag ingen assistent så det blir nog inte så mycket att göra förutom att spela lite wii senare. med en särskild kontroll som jag köpte på ullared som ska göra det lättare att spela för mig.
flugor har vi så det räcker och blir över. det kryper nog tre flugor på mig just nu. så har vi haft i flera dagar nu det är nog för att det är så varmt fån köket. i morgon vet jag inte vad jag ska göra. skulle väll tycka att det vore roligt att gå på bio. jag har ett kort som gör att det blir halva priset. men det gäller bara tre månader. fast det blir inte i morgon för det gäller bara vardagar.

dagens outfit.


jeanskjorta från gina tricot, linne från gina tricot, jeansshorts från cubus, skor från din sko

mode från nelly


249 kr                                                          199 kr


399 kr
ha det bra kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0