Ice age

Just nu så tittar jag på ice age, vi kan nästan varenda replik men annars är det bra :)
känns inte som jag har så myckat annat att göra än att se på film efterssom det inte går att spela spel på den här datorn, det är bara internet som funkar och det använder jag ju redan så mycket. Imorgon ska jag upp till stallet igen, det går nog säkert bra, anette som går brevid kommer imorgon också, det ska bli trevligt! Move and walk kommer närmare för varje dag som går nu, det ska bli skönt att komma dit och bli lite starkare i benen igen, sen ska det bli roligt att träffa lite andra galna rullstolsburna tjejer och killar. Under veckorna i Göteborg har vi tänkt att åka till Ullared (för 44 gången i rad) sen självklart Liseberg.

Idag hann jag inte ta nått kort på min outfit, men jag har på mig:
Tunika/klänning med lite urringning från Cubus
Cykelbyxor svarta från JC
Gladiator sandlar från DinSko

Modetips!
Får bli antingen ikväll eller så får jag bjuda på extra mycket imorgon.

Ha det bra, nu ska jag se vidare på Ice Age!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0