Dag Otto sjunger barnvisor


Hahahahaha! Man får ont i magen av den tokstollen :)

Idag har jag inte varit uppe i stallet, Ida & jag har varit hemma istället, suttit ut i solen, men mest tittat på Michael Jacksson, vi hade nämligen idétorka idag. Det blir ganska naturligt att titta på Michael då efterssom vi båda gillar honom men efter ett tag blev det till och med lite för mycket för oss. kors i taket.
Sen tittade vi på DagOtto ist & hittade den här störtsköna videon med honom, nu ska jag sjunga om goooder!

Datorn är knäpp i skallen, den vill inte ta minneskortet, jävla skit !!
Så jag får föklara min outfit istället:
Ljus jeans skjorta från Gina tricot
Michael Jacksson tröja från Skivlagret
Grå Jeans leggins från Cubus
Skor Converse

Modetips från Nelly (ovanligt va?)

599:-


159:-


199:-


299:-

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Erika

Tänkte bara säga att ja läser din blogg nästan varje dag och du verkar va en super gullig tjej! önskar dig all lycka.kram erika

2010-05-06 @ 22:33:24
URL: http://icka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0