mycke på TV

i dag har jag först varit i skolan. sen åkte jag hem och vilade ryggen ett tag. sen gick jag upp till stallet och nu är jag hemma och ligger och kollar på TV. det kommer vara mycket TV program i kväll. bland annat Sveriges fulaste hem, kniven mot strupen, grannfejden och melodifestivalen.

Dagens outfit
tyvärr har jag ingen bild eftersom jag inte hann ta något kort innan jag bytte om till stallkläder. men jag förklarar. nästan allt är från Gina tricot förutom leggingsarna som är från Willys och skorna som är converse. Det som är från Gina tricot  är mörkblå längre jeansskjorta och ett längre linne med naturmotiv,

modetips från Nelly

249 kr


Ha det bra
kram
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0