Vildvittras första dag i det nya stallet :)

Idag kom äntligen Vildvittra kl 11 på förmiddagen. Hon har varit lite nervös under dagen för den nya miljön så jag har gått lite till och från stallet. Men framåt kvällen nu har hon blivit lugnare. Det är skönt. Jag tog några foton men som ni vet så förstår jag inte hur man för över bilderna på den här datorn. Jag tog även lite bilder från igår, jag hade världens bästa Valborg! Jag får försöka senare med att föra över bilderna så får jag se om det går.

Lite modetips inför sommaren. Tubkjolar är inte alls liks inne längre. Kanske inte helt ute men ändå inte samma som förut. Genomskinliga linnen är inne. Med en snygg spetsbh under tex. och kanske en kavaj till det. Spets är inne också. Randigt håller i sig fortfarande.

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: Linda Nilsson

Halloj Tjejen!

Gud vad söt hon var Vittra!! Tack för igår blev ju en kanon valborg. Sköt om dig nu och njut av din nya lilla ponny så syns vi nästa vecka i stallet kanske :)



Nu kommer jag kräva massa bilder och uppdateringar vet du ;) haha

Kraaaam Linda

2010-05-01 @ 23:09:22
URL: http://magicblaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0