Dagens bedrift!

Idag har jag först haft prov i skolan i biologi, om gener och arvsanlag. Det gick nog bra hoppas jag. Efter det åkte jag och badade. Jag, Fanny och våra assistenter hade som plan att dränka våran tränare Tobbe och det fungerade som smort. Han blev nog lite smått chockad...

Idag är första dagen som Linda är tillbaka efter 6månaders mammaledighet, välkommen tillbaka :)

Imorgon ska vi gå och se Harry Potter och dödsrelikerna första delen av sista boken, tjohoo har längtat! Den är 2,5h lång så man får nog sittsår i ändan och ont i ryggen men det är det värt, förhoppningsvis ;)

Har ingen bild på dagens outfit men är klädd i

En djurmönstard röd trekvartärms tröja från Bik Bok
Gråa jeansleggings från Cubus
Kängstövlar från Din Sko


Ett modetips är att gå in på Nelly.com och kolla in fiiiina nyårsklänningar eller kanske julklappar till dig själv eller nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0