Hej!

Äntligen har jag tid att skriva igen. Det har varit en lång helg och jag har kommit hem så sent.
Igår var jag och såg på Harry Potter och Dödsrelikerna, den första delen av den sista boken.
Den var 2.5 timme lång men kändes som en halvtimme. Den var jättebra! Jag tog den största varma chips man kunde och en cola.
Jag har precis kommit hem ifrån stallet, riktigt grisväder idag! Men jag körde iallafall, Vittra måste ju ha sin motion.
Tyvärr har jag mest bara haft stallkläder på mig idag.
Ska snart göra om bloggdesignen har jag tänk !

Modetips! :
Långa strumpor är modernt just nu, dom ska gärna gå över knäna. Svarta, vita, grå, vad du vill!

Här kommer en bild från Harry Potter och dödsrelikerna

Kram Amanda!

Kommentarer
Postat av: johanna (:

heeeej!

vill du hjälpa mig göra om min bloggdesign? vet inte hur man gör? :) hade varit jättesnällt. har haft min gamla länge nu ju...



Saknar dig!

Kraaam

2010-11-21 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0