Lördag

Idag har jag mest varit uppe i stallet. På förmiddagen försökte jag spela Harry Potter and the deathly hallows part 1, men fetrsom inte min mus funkar nu längre så gick inte det så bra. Det är inte så lätt att både sikta och skjuta ner fiender med musen som sitter på datorn.
Eftersom det inte fanns någon möjlighet för mig att köra idag så gick jag en promenad med Vittra istället. Eller jag åkte rullstol och de andra gick :P

Igår köpte jag inte bara ett dataspel, när jag gjorde stan osäker. Jag köpte såklart kläder också.
En ormmönstrad tröja och ett diadem som jag ska ha till julbordet med assistentfirman.
Här är bilden på det, det får också bli dagens modetips

Tröja 400 kr, Monki
Svart tunt Diadem med paljetter 20 kr, H&M


Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0