Måndag

Hej idag har jag inte gjort så mycket som är värt att skriva om. Jag har varit på hjälpmedelscentralen och gjort en så kallad struktureringsplan som innefattar hjälp i hemmet till exempel sänk och höjbart kök. Struktureringsplan gör man ungefär en gång per ett och ett halvt år. Annars har jag nyss kommit hem ifrån stallet , det är svinkallt ute och ska antagligen bli värsta snöstormen imorgon så jag hoppas att ni alla har bytt till vinterdäck på bilen, annars blir jag orolig. Nu börjar snökaoset påriktigt.

Dagens outfit
Djurmönstrad lite genomskinglig puffärmad blus från Bikbok
Grå jeansleggings från Cubus
Stövelkängor från Din Sko

Modetips tar vi mer imorgon för nu har jag ont i ryggen och vill vila lite.
Tills dess ha det bra kram Amanda, och glöm inte att köra försiktigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0