Överraskning!

Idag har jag först gått i skolan, fått tillbaka ett prov, och gjort ett annat prov!
Mycket prov nu för tiden! Efter skolan åkte jag hem, och ganska nyligen har jag bakat kladdkaka.
Då mamma kom hem med en check på 500 kronor som jag fått för jag gick model för funkisbyrån!
Jag blev jätteglad och jättetacksam! Jag skulle gärna ta mer jobb om jag fick.
Tack så mycket Lo och ni andra på funkisbyrån!

Dagens outfit har jag tyvärr ingen bild på men jag kan förklara!
Djurmönstrad tubkjol från Gina Tricot
Vitt linne från Zara instoppad i kjolen med lite utdraget pös
Genomskinlig mönstrad svart skjorta från Bik Bok
Strumpbyxor från Willys
Stövelkängor från Din sko

Dagens modetips:
Gå till Cubus, dom verkar ha mycket snygga kläder för jul och nyår!

Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0