stan

Det är helt sjukt igår satt jag och min pappa  och titta på film när det plötsligt börja sticka i fötter, ben och händer på mig. Det var väl inte så farligt till det börja gå upp i mitt ansikte, på hakan, underläppen och högra kinden hjälp. Då var det inte så roligt längre. Jag vet inte allt jag gjorde för att det skulle försvinna, jag provade med is men det blev det bara värre av. Jag provade att slå lite lätt på kinden men inget av det hjälpte. Och som om inte det var nog så har det kommit tillbaka nu, jag har ingen aning om vad det kan vara. Men jag tänkte att är edt kvar hela dagen idag så får jag väl gå och kolla upp det.

Idag har Stina och jag tänkt att ta med Angelika ner på stan, för er som inte vet så är det en ny tjej som ska börja jobba hos mig. Vi ska fika gå lite i affärer och ha allmänt trevligt. Hoppas man inte hittar för mycket saker som man vill ha men när det gäller mig är sannolikheten hög att jag hittar något :)

Dagens outfit: Ljusblå lite längre jeansskjorta från Gina Tricot, vit spetsbody från Bikbok, leopardmönstrad tubkjol från Gina Tricot, tunnare strumpbyxor från Willys, stövelkängor från Din sko och en leopardmönstard väska från Gina Tricot.

Modetips från Bikbok

Klänning 399:-

Klänning 499:-

Spets body 199:-

Kanske kan vara nåt inför nyår??!!

Ha det bra, kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0