Tisdag

Nu är jag tillbaka! :) Har varit lite svårt att hinna med de senaste dagarna.
Det här är sista veckan i skolan innan jullovet. De sista två veckorna spenderar vi på prao.
Jag ska vara på ett dagis som heter Smultronets Förskola. Det ska bli jättemysigt för som alla vet
så älskar jag ju barn. De är det bästa som finns!
Fast vi har tre dagar kvar i skolan sen men då är det bara att få betyg och lite julpyssel kvar.
Sen far vi till djupare marker ut till vilddjurens djungel. :P

Dagens outfit har jag ingen bild på, men jag skriver
Svarta jeansleggings, Gina Tricot
Vit t-shirt, JC
Mörkare jeansskjorta, Gina Tricot
Lila sjal med vita blommor, Lindex
Stövelkängor, Din Sko


Modetipset idag är att gå till Monki. De har fått in mycket snygga kläder.
Jag ska nog köpa en klänning där så snart jag kan.


Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0