Tjena

Idag har varit en lång dag. Har inte gjort så mycket förutom  att suttit framför datorn.
Rebecca har varit här idag och pratat, det gick bra.
Just nu fladdrar en nattfjäril utanför mitt fönster. Den är brunbeige.

Dagens outfit. Tråkigt att jag inte har tagit någon bild men jag hinner inte göra mitt skolarbete annars.
Genomskinlig svart djurmönstrad blus med puffärmar, BikBok
Jeansshorts, BikBok
Leggings, Willys
Stövelkängor, Din Sko


Om ni, Fanny och Stina, läser det här så vil jag bara säga att jag skulle lagt ut bilderna från igår. Men dom vart vääääääääääääääääääääääldigt suddiga. Men vi hade roligt och trevligt igår iaf. Vi skulle bara haft en bättre fotograf. :P


Mitt modetips är att besöka BikBok. Dom har mycket snygga saker som kan va kul att ha på sig till jul och nyår.

Vi ses imorgon.
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Stina

Tjena, vi får verkligen se till att vi får en bättre fotograf!! ;)

Huvudsaken va ju att vi hade det trevligt iaf, ser verkligen fram emot när vi hänger nästa gång :)

Hoppas det blir innan Twilight maratonet!!

Kram Stina

2010-11-17 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0