Bio

Idag ska jag och Anette gå på bio. En fantasyfilm i 3D, The last airbender. Jag tror den kommer att vara bra. Vi kommer nog hoppa en del iallafall, när det ser ut som sakerna kommer emot oss. Men det är roligt! Hoppas bara att jag inte välter ut chipsen. :P

Outfiten till kvällens bio är
Svart linne, Gina Tricot
Ljusblå jeansleggings, Cubus
Blommig luvtröja, Nelly
De nya skona med högt skaft, Din Sko

Modetips är lite svårt att hinna med just nu för jag har lite tight med tid. Så det får bli imorgon istället. Hoppas det inte gör någonting.

Men här kommer de fina bilderna på Vittra som Amanda tog, i bättre kvalité.









Ha det bra
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken söt häst:D

2010-10-21 @ 09:25:57
URL: http://emmasimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0