Det nya "Bunkmodet"

Jag måste bara börja med att visa er en bild från igår när jag fick damp.
Det var innan jag skulle baka, då fick jag världens bästa idé.
Det här är det nya hetaste modet, en strids-bak-bunke i en röd härlig färg.
Den talar till en, eller hur?!


Passar lagom till jul, då du även kan sjunga "Julen är här. Och lyser frid på jorden.
Glädjen är stor, i ett barns glada ögon bor den." Ja, ni fattar poängen.
Då blir nog svärfar glad ;) Eller så kommer Anders Bagge och värvar dig till Idol.


Idag har jag inte haft en strids-bak-bunke på skallen. Men vi har haft en föreläsning i skolan
som handlar om våld, vilket är väldigt nyttigt. Men otäckt att se filmer som de visade.
Man blir ju mörkrädd.

Dagens outfit



Glansjacka, JC
Svart längre linne, GinaTricot
Djurmönstrad tubkjol, Gina Tricot
Leggings, Willys
Skor, Converse



Jag har också varit uppe hos den här plutten. Visst är hon söt?! :)
Det gick bra idag, jag körde lite grann. Och sjöng "Julen är här".

Modetips hinner jag tyvärr inte med idag för vi hade massa krångel med bilder på datorn.
Men imorgon ska det bli mode så det smäller om det!


Ha det bra!
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0