Första ridningen

Idag har jag ridit för första gången på nästan 2 år.
Det gick bättre än jag trodde, vilket är överraskande bra.
Det gjorde jag på morgonen innan alla andra kom till stallet.
Nu på eftermiddagen hade jag bara kvar att göra maten och smörja mina saker.
Som alla vet så är Amanda, jag och Anette en väldigt sprallig trio i stallet, och
Lars-Åke (Amandas alias) brukar dyka upp då. Idag skulle han leka Madicken och visa
vad man bara får säga i garderoben, pissråtta. Det var bara det att han fastnade där inne!
Emellan två sadelhängare sitter han. Hahaha.



Ni kan ju förstå att Lars-Åke fick lite ont mellan benen efteråt. ;)
På något sätt lyckades han ta sig ut genom att åla sig på sidan.

Filmen som jag och Anette såg igår var jättebra. Lite krånglig att förklara, den handlar om
fyra nationer som krigar.

Dagens outfit blir det varken bild eller beskrivning av för jag har bara haft stallkläder. :P

Dagens modetips

399 kr från nelly.com


ha det bra
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0