Skojakt

Idag har jag letat efter skor som jag ska ha till den nya klänningen. För jag ska alltså åka och träffa Ola, Sötnosen. :) Det ska jag göra sista helgen i oktober. Så jag måste se perfekt ut!
Därför ska jag lägga ut bilder på skorna här på bloggen så ni kan rösta, det måste bli perfekt, inget får bli fel.


Här har jag båda skorna på mig

Här är båda skorna från sidan.

Tänk er till den röda, djurmönstrade klänningen som jag la ut i förrgår.

Eftersom jag inte har så mycket tid så kan mina skor också va dagens modetips, från Din Sko.

Dagens outfit

ljus längre jeansskjorta, Gina Tricot
beiget linne med stora blommor, Gina Tricot
Mörka jeansshorts, Cubus
Strumpbyxor, Willys
Skor, Converse

Nu har vi handikappstema i skolan, det är inte så mycket att lära sig precis eftersom det är min vardag. Men det är alltid roligt att de hur de andra i klassen tänker. Och att de får lite mer kunskap.

Jag har ganska bråttom just nu, ska upp till stallet. Men ha det så bra så ses vi imorgon.

Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker helt klart att du ska ta de skorna med högre skaft, dom var jättefina och kommer passa bra till klänningen :)

2010-10-14 @ 22:13:32
Postat av: Linda Nilsson

Dom höga dom var jättefina!! :) :)

2010-10-14 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0