söndag

i dag har jag gjort en del saker. jag har bland annat haft en anställningsintervju. sedan var vi hos kusinerna och firade hennes födelsedag som å andra sidan var för flera månader sedan. samtidigt som vi köpte henens present hämtade jag mina shorts som ska se ut som skinn. dom ska jag ha till ola. vet inte riktigt vad jag ska ha till. har ni några tips så vore jag jättetacksam. tack på förhand.

dagens outfit
ljus jeansskjorta från Gina tricot, beage storblommigt linne från gina tricot, mörkblå jeansshorts från Cubus, leggings från willys. snörstövlar från Din sko. eftersom det är så sent nu får det bli modetips i morrgon. kanske något extra då.

tills dess

ha det så bra
kram amanda

Kommentarer
Postat av: Veronica

Mitt tips är att du har nått på överkroppen oxå, vad säg som tröja?! Sen kan jag tipsa om termobyxor, halsduk, mössa, vantar, jacka och "snowjogging" (varma vinterskor som man hade när jag var barn och tonåring!) F´låt, du vet ju jag tycker det är viktigast att man håller sig varm! Var rädd om dej och ha det så trevlig på din lilla tripp till skåne! Jag ska oxå till skåne i helgen, bara dit och vända, ska INTE bli jätteskoj att sitta i bilen HELA dagen men det ska nog gå bra. Puss o Kram

2010-10-26 @ 07:36:09
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0