stockholm

i går kom det förhinder som gjorde att jag inte kunde skriva. men i dag kan jag det. modevisningen i stockholm gick bra. det var fotografer och kameramän som fotade och filmade

.här är några bilder på mig i stockholm 








i dag har jag varit i stallet. det gick bra som vanligt. nu ska jag äta.



dagens outfit

jeansskjorta från Gina tricot, leggings från Willys. skor converse


Modetips.
just nu sitter jag lite illa till så det får bli lite extra i morgon



Ha det bra

kram Amanda

Kommentarer
Postat av: johanna (:

Hej amanda! Jag har inte ditt nummer längre sedan jag bytte mobil. Kan jag få det igen? (:



2010-10-03 @ 09:30:12
Postat av: mammabecka

Ååå vad vacker du är! Jättefina bilder! :-)

2010-10-04 @ 13:03:51
URL: http://mammabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0