tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit i Hageby och tittat ut en vinterjacka.
En kappa med ett skärp i midjan som går att dra åt så man får en smal o snygg midja till Ola ;)
Men det är inte bara därför jag ska köpa den! Utan den är faktiskt snygg för övrigt också.
Men det skadar ju inte att få snygg midja! Inte för att jag är tjock nu, men ändå...

Imorgon har jag en liten specialdag när det gäller skolan. Vi går nämligen bara från ett till halv fyra
på grund av att vi bara har en föreläsning i "akta huvudet" som blevinställd sist den skulle va så
vi har den imorgon istället.

Dagens outfit
Röd skinnjacka, Bikbok
Beiget linne med stora blommor, Gina Tricot
Svarta jeansleggings, Cubus
Skor, Din Sko




Dagens modetips blir min midjeåtdragande jacka från Cubus


.                                                        599 kr

Ha det bra
Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0