1 september 2010

Hej !

Ett snabbt blogg inlägg innan jag går upp till stallet. Idag var det en lång dag i skolan, på musiken så störde jag mig på ett klipp som vi såg med låten Hallelulijah. Jag undrar lite vad som kommer att hända idag i stallet, undra om Lars-Åke dyker upp. Om ni undrar vem han är så är det en serie figur i min ena assisten då vill säga Amanda och kan också spela flin i lejonkungen. Haha *  Ps: Jag är inte full när jag skriver detta inlägg !! :)

Amanda ( Lars-Åke ) kommer ut i från sitt toa besök :)

Dagens outfit:

Djurmönstrad tröja i från bikbok
Jeans leggings från cubus
Converse


Mode tips:

599:-

Kram Amanda ( griskultingen Berit )

Kommentarer
Postat av: lovisa

dricker du alkohol? :) i så fall tillåter dina föräldrar det?

2010-09-01 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0