Bråttom

Nu har jag ganska bråttom, jag ska upp till stallet men måste käka först.
Det var en liten incident som gjorde att jag blev försenad. Ibland undrar man om det ska vara så att man är ett paket som någon annan släpar runt på, bara för att man sitter i rullstol. Det är löjligt.

Dagens outfit


Vit spetsbody, Bikbok
Jeansshorts, Bikbok
Leggings, willys
Skor, Converse


Modetips
Tyvärr har jag inte tid med några idag, eftersom jag ska upp till Vittra nu.
Sen när jag kommer hem blir det Idol. :)


Ha det bra!
Kram den paketerade rymdvarelsen :) (Amanda)

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Gud vad fin du är! Den där spetsbodyn ska jag nog köpa till mig själv, tack för inspirationen!



Kram

2010-09-30 @ 22:05:38
URL: http://mammabecka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0