Hej igen!

Har inte skrivit på ett par dagar för jag har varit sjuk och haft feber. Jag är fortfarande sjuk förstås men febern har gått ner i alla fall.
Skulle ha varit med Kerstin idag men med tanke på förkylningen så blev det inte så. Jag vill ju inte att hon ska bli smittad.
Nu vet inte jag vad jag ska skriva mer så det blir dagens outfit. Jag har lite dålig hjärna nu när jag är förkyld. :P

Dagens Outfit
Har ingen bild, för jag har spillt på linnet och tror inte ni vill se det, men jag beskriver
Vitt linne med rosa flamingotryck, Gina Tricot
Jeansshorts, Cubus
Leggings, Willys
Skor, Converse

Modetips från nelly.com

699 kr

Ha det bra!
Kram en snorig Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0