Idol

Hej!

Snart är det Idol så det blir ett snabbt inlägg. Idag har jag varit i stallet, hovslagaren var och fixade i ordning vittras hovar. Han verkar vara bra! Sen efter det körde jag lite, det gick jätte bra. Det är synd att det blir mörkt så fort, man hinner knappt blinka. I morgon ska jag åka till stockholm för att gå modell för funkisbyrån. Jag tar med mig Veronica och Tessan, det ska bli roligt.

Dagens outfit:



Tröja från BikBok
Jeans leggings från cubus
Stövlar från dinsko.

Mode tips: Mycket svart i höst, små blommigt har fått gevika för den stor blomman. :)

Kram Amanda vi ses i stockholm !

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Amanda!

Gud vad snygg den tröjan var som du har på dej på denna bilden! Och vad kul att du ska jobba för funkisbyrån igen. Moddelkarriären börjar dra igång på riktigt nu ;) Roligt att det går bra med Vittra också.

Ha det så bra nu, hälsa alla!

Massa kramar//Maria *din gamla assistent :)*

2010-09-30 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0