idol!!!!!

Idag börjar Idol, det ska bli väldigt roligt. Jag brukar följa hela men det är ju himla roligt att se början. Vissa är det faktiskt synd om som gör bort sig men vissa vet man ju att de inte menar allvar.
En annan rolig sak, Anette och jag har precis kommit hem från en liten sightseeing. Jag tog min elrullstol och vi skulle till willys för att köpa godis till mig inför Idol och matvaror till mamma. Men vi gick fel väg så istället för att ta den kortaste vägen så gick vi runt hela samhället och tillbaka kändes det som. Så mamma fick hämta oss med bilen när vi skulle hem för jaag fick så ont i ryggen av att åka på de guppiga vägarna. Så på grund av att ingen vet hur man får in elrullstolen i bilen med hjälp av lyften, så var mamma tvungen att åka elrullstolen hem och vi fick ta bilen. :)

Jag tog lite bilder på Vittra igår som jag tänkte att ni skulle få se.












Och här är min hund i hennes vanliga pose, som säger "Klia mig!!"



Dagens outfit
Ljus Jeansskjorta, Gina tricot
Svart t-shirt, Cubus
Jeansshorts, Cubus
Tunna leggins, Willys
Skor Converse


Modetips nelly.com



Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: angelica

hallå, hur gick det med dig dejt :)?

2010-09-07 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0