Jag är en gummi gummi gummi gummibjörn! :)

Det är olika orsaker till att jag inte skrivit ihelgen. Dels har jag varit med både Kerstin och Linnea, mina två bästa vänner. Med Kerstin gick jag på stan och med Linnea gjorde jag massa annat, bland annat blev vi sänkta av skepp i ett spel. Vi blev sänkta säkert sju gånger, såhär lät det:
-JA! Vi klarade det!
BOOOOOM! Totalsprängning
-Hahahahahahahahahaahahahahahahaha!

Annars har det inte hänt så mycket idag förutom att jag fick vänta en timme, efter att skolan slutat, på att få åka hem. Jag började bli riktigt nervös med tanke på vad klockan va, jag tänkte att jag inte skulle få åka hem idag. Men det löste sig ju iallafall.

Anette sprutade just med en flaska vatten på mig! Orsaken till det är att jag har fått Anette att gå och sjunga på Veronicas dotter Litheas favoritsång "Jag är en gummibjörn" Haha



Dagens outfit
Linne, Nelly
Kortbyxor, Gina tricot
Leggings, Willys
Skor, Converse


Modetips nelly.com


149 kr                                     595 kr

Ha det bra!
Kram den sprängda Gummibjörnen :P (Amanda)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker låten är helt okej! Dansvänlig, men lite tjatig kanske... :p

2010-09-15 @ 20:29:03
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0