söndag

i dag har jag inte gjort så mycket. faktisk mest varit uppe i stallet. därför har jag inte särskild outfit på mig i dag eftersom det började med ett stallmöte. jag har lite ont i ryggen just nu så det blir ett snabbt inlägg.
min stackars baby har ont i sitt ena ben antagligen har hon fått en spark i hagen.
i övermorgon börjar Idol det ska bli skitkul för det är ett av mina favoritprogram.

dagens modetips:
blommigt är modernt just nu. puffärmar är också fortfarande modernt och hatt.

det var allt för i dag.
Kram
Amanda
.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Var oxå uppe istallet igår, men såg varken till dej eller Vittra...

Lithea red, travade själv o så fick dom köra lite balansövningar o hålla händerna på huvet o hästens rumpa o sina egna fötter o så, hon är dutti min trollunge o var så stolt när hon fixade så mkt konster! =)

2010-09-06 @ 12:17:29
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0