Bloggtrassel...

Hej på er!
Idag har största delen av em gått åt att försöka göra om bloggen men det berkar vara något fel på blogg.se så den nya designen verkar inte visas än...eller är den rosa på era skärmar???
Jag fortsätter imorgon i vilket fall jag ska ha lite mer bilder på bla Vittra

annars har jag inte gjort så mkt, skönt att först veckan i skolan är slut. Nu är det ju faktiskt bara en termin kvar i nian sen börjar jag gymnasiu, det är sjukt vad fort grundskolan har gått!!

Har 2 alternativ till gymnasievalet det är Barn och Fritid, eller media inriktning på film, velar fram och tillbaka... men det lutar nog mest åt barn och fritid just nu.



Dagens outfit

tröja från BikBok
jeansleggings från Cubus
skor Converse

modetips kommer imorgon..

Tills dess ha det bra
kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0